Gestalt v organizáciách
Staňte sa aktívnym článkom organizačných zmien a podporte proces učenia a rozvoj na všetkých úrovniach! Vďaka Gestalt prístupu budete zreteľnejšie vnímať aktuálnu situáciu aj kontext vašej organizácie a získate inšpiráciu a motiváciu pre realizáciu potrebných krokov a opatrení.
Gestalt v organizáciách je inšpiratívny a intenzívny program pre senior lídrov, HR a OD profesionálov, koučov a lektorov.
Prehlbuje schopnosť ovplyvňovať organizačnú dynamiku, kultúru, posilňovať angažovanosť, rozvíjať vysokovýkonné tímy, iniciovať a facilitovať zmeny a smerovať organizáciu k úspechu.

Program Gestalt v organizáciách prebieha v skupinovej forme ako séria 3 workshopov s možnosťou absolvovania individuálnych koučingových stretnutí v medziobdobí. Využíva transformačnú silu holistického a humanistického Gestalt prístupu a kombináciu teórie so zážitkovým učením a nácvikom zručností.
Program prináša porozumenie dynamike organizácií a medziľudských vzťahov, ako aj praktiky na prehĺbenie uvedomenia a posilnenie svojho vplyvu. Poskytuje príležitosť kontinuálneho rozvoja pre zaneprázdnených profesionálov svojím flexibilným designom, ktorý zahŕňa intenzívne formáty kurzov s možnosťou výberu termínov podľa vlastných možností.
Súčasťou programu Gestalt v organizáciách sú nasledovné moduly:
Core Concepts (2 dni)
Gestalt Practitioner in Organizations (3 dni)
Facilitating Organizational Change (3 dni)
Tréningové skupiny sú malé a diverzifikované, aby umožňovali zmysluplnú a do hĺbky idúcu diskusiu a interakciu. Sú vedené skúsenými certifikovanými GPO konzultantami, ktorí majú mnohoročnú prax v oblasti organizačného rozvoja a spolupracovali s viacerými významnými domácimi aj zahraničnými organizáciami.
Gestalt v organizáciách vám ako účastníkovi môže priniesť:
preskúmanie organizačného ekosystému, špecifík organizačnej kultúry a dynamiky
hlbšie porozumenie situáciám objavujúcim sa v kontexte organizácie
odhalenie rigidných vzorcov a zablokovaných procesov v organizačnom systéme
vytvorenie priestoru pre posilnenie zručností dôležitých pre optimálne fungovanie a naplňovanie cieľov organizácie
uvedomenie si významu vzťahov a ich využitie pre podporu zmien
zohľadnenie rôznych perspektív, zapojenie diverzifikovaných strán do dialógu, facilitovanie zmysluplného kontaktu
zlepšenie kľúčových vzťahov medzi jednotlivcami, tímami a skupinami
vytvorenie stratégií pre efektívnu zmysluplnú zmenu, organizačný rozvoj a zvýšenie výkonnosti